OCMW Zele Sitemap  l  Contact  l  Zoeken  

Directeur gemeentelijke basisschool Zele  
Directeur gemeentelijke basisschool Zele m/v
 
Statutair - Voltijds – Werfreserve van drie jaar – schaal 879
 
 

Wat houdt het werk in?

Als directeur van de gemeentelijke basisschool van Zele sta je in voor een professionele organisatie van de volledige werking van de school. Je werkt dagelijks samen met een team van ruim 50 personeelsleden om meer dan 500 kinderen te begeleiden op hun weg van peuter naar tiener.

Dit doe je op de volgende manier:

  • Je organiseert de schoolwerking op een efficiënte en effectieve manier in functie van een kwalitatief onderwijsbeleid in een ontwikkelende maatschappij en een multiculturele schoolcontext;
  • Als people-manager geef je leiding aan het schoolteam op zodanige wijze dat een positieve, veilige en gezonde school-, leer- en werkomgeving gegarandeerd worden;
  • Je communiceert en werkt samen met alle belanghebbenden van de school;
  • Je staat in voor de financiële, administratieve en juridische opvolging van de organisatie.

Wat bieden wij jou?

  • Een intens samenwerkingsverband met het schoolbestuur en gemeentelijke diensten;
  • Een school waar met een groeiende ouderbetrokkenheid en een dynamisch team samen school gemaakt wordt;
  • De kans om je talenten verder te ontwikkelen dankzij ruime vormingsmogelijkheden en overlegmomenten;
  • Werken in een school met heel wat positieve uitdagingen;
  •  Statutaire benoeming na gunstige evaluatie in de proeftijd;
  •  Een voltijdse functie vanaf begin 2020;
  •  Bruto geïndexeerd maandsalaris tussen € 3.687,60 – €5.523,03 (schaal 879);
  •  Extralegale voordelen (fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering).

 Deze functie vereist van jou:

  • Ten minste een bachelor diploma en een pedagogisch bekwaamheidsbewijs;
  • Ten minste 5 jaar relevante ervaring in een pedagogische of leidinggevende functie binnen het onderwijs;
  • Voldoen aan de minimale aanwervingsvoorwaarden uit het decreet rechtspositie personeelsleden gesubsidieerd onderwijs en uit het BVR RPR van 7 december 2007;
  • Kennis van het decreet basisonderwijs en uitvoeringsbesluiten;
  • Kennis van moderne communicatietechnieken en –kanalen;
  • Basiskennis van het decreet lokaal bestuur;
  • Slagen voor het aanwervingsexamen.

 Zijn dit jouw kwaliteiten?

  • Visie ontwikkelen, kwaliteitsgerichtheid, richting geven
  • Respectvol en loyaal handelen, open en opbouwend samenwerken, klantgerichtheid
  • Plannen en organiseren, besluitvaardigheid, stressbestendigheid

Dan bij jij onze geknipte kandidaat!

Solliciteren kan via het inschrijvingsformulier tot uiterlijk 30 september 2019 (datum poststempel / persoonlijke afgifte / elektronisch formulier / e-mail bericht telt). Schriftelijke sollicitaties dien je te richten aan het College van Burgemeester en Schepenen – Padweg 4a - 9240 Zele. Het inschrijvingsformulier, de noodzakelijke informatie over de toelatingsvoorwaarden en de selectieprocedure kan je hieronder downloaden. De functieomschrijving kan je opvragen via solliciteren@zele.be of 052/45.67.33.



Gerelateerde bestanden
BestandInfobrochure
Voor hulp bij kleine huishoudelijke taken of info over het hulp- en dienstverleningsaanbod in Zele.
 

 
 
  
 
 
Het Zeelse aanbod aan hulp- en dienstverlening duidelijk en volledig voor u in kaart gebracht
 
 
Vind de juiste zorgverleners, woonzorg en bijsluiters in één handige sociale netwerkkaart van België